Ο αριθμός των ηλεκτρονικών καταστημάτων που εμφανίζονται καθημερινά αυξάνεται. Όλοι σήμερα μπορούν να έχουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Ποιοί όμως καταφέρνουν να διατηρήσουν ένα επιτυχημένο και ανταγωνιστικό eshop; Σίγουρα, η ανάπτυξη ενός eshop είναι το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα για μια επιτυχημένη διαδικτυακή πορεία. Ωστόσο, από μόνο του, δεν αρκεί για να προσφέρει σημαντικά αποτελέσματα για την επιχείρησή σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν πολλά αρκετά κερδοφόρα eshop και ένας τεράστιος αριθμός φυσικών καταστημάτων που απλώς περνούν.
Ένα ανταγωνιστικό eshop οδηγεί αυτόματα σε μεγαλύτερο αριθμό πωλήσεων.
Ως αποτέλεσμα, οδηγεί σε αυξημένα κέρδη για μια διαδικτυακή επιχείρηση. Ωστόσο, για να γίνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ανταγωνιστικό στη συνεχώς μεταβαλλόμενη διαδικτυακή αγορά, θα χρειαστεί να υποβληθεί σε αρκετές βελτιστοποιήσεις. Αυτές οι βελτιστοποιήσεις σχετίζονται με όλους τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη συνολική επιτυχία ενός eshop.
Ποιοι είναι αυτοί οι παράγοντες;
Μοντέρνος και λειτουργικός σχεδιασμός
Ο σχεδιασμός ενός eshop θα πρέπει να προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης σε κάθε επισκέπτη. Αυτό σημαίνει ότι η ιστοσελίδα του eshop θα πρέπει να είναι εύκολη στην πλοήγηση. Οι διαδικτυακοί καταναλωτές δεν έχουν την υπομονή να αναζητήσουν προϊόντα για πολύ χρόνο. Θέλουν να επισκεφτούν ένα eshop, να βρουν γρήγορα τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και φυσικά να ολοκληρώσουν γρήγορα τη διαδικασία αγοράς.
Responsive design
Ίσως αυτός είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για να γίνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ανταγωνιστικό στις μέρες μας. Οι περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου πλέον επιλέγουν να περιηγηθούν στον Ιστό από τα κινητά τους τηλέφωνα. Φυσικά, το ίδιο ισχύει και όταν πρόκειται για αγορά. Εάν προσπαθείτε επίσης να προσδιορίσετε τι κάνει ένα eshop ανταγωνιστικό, μπορούμε σίγουρα να πούμε ότι στοχεύει χρήστες κινητών τηλεφώνων.
Eύκολος και γρήγορος τρόπος ολοκλήρωσης της παραγγελίας
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, κάθε πελάτης θέλει να ολοκληρώσει τις αγορές του το συντομότερο δυνατό. Αυτό σημαίνει ότι εάν η σελίδα oλοκλήρωση αγοράς απαιτεί τη συμπλήρωση πολλών πληροφοριών και σε πολλά βήματα, το αποτέλεσμα θα είναι ότι αρκετοί πελάτες θα φύγουν πριν ολοκληρώσουν την αγορά τους.Για να γίνει ένα eshop πιο ανταγωνιστικό, πρέπει να παρέχει την πιο βελτιστοποιημένη εμπειρία σε κάθε βήμα. Από αυτή την άποψη, το γρήγορο ταμείο είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την αύξηση των πωλήσεων και τη μεγιστοποίηση του κέρδους για μια επιχείρηση.
Απλό και κατανοητό περιεχόμενο
Το περιεχόμενο ενός eshop και γενικότερα μιας ιστοσελίδας παίζει καθοριστικό ρόλο στο να «πείσει» τον επισκέπτη να μετατραπεί σε πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι τα κείμενα, οι φωτογραφίες και τα βίντεο που επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα πρέπει να παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, με άμεσο και κατανοητό τρόπο.
Επωνυμία – Brand
Οι παράγοντες που κάνουν ένα eshop ανταγωνιστικό για τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς δεν αφορούν μόνο τις βελτιστοποιήσεις σελίδων. Θα πρέπει επίσης να επενδύσετε στην προώθηση της επωνυμίας σας στο ευρύτερο δυνατό κοινό. Είναι αποδεδειγμένο ότι οι καταναλωτές του Διαδικτύου προτιμούν να ολοκληρώσουν μια αγορά σε κάποιο eshop που έχουν ακούσει στο παρελθόν.